Regulamin



domki w mielenku regulamin obiektu
  1. Goście przebywający na terenie Ośrodka proszeni są o przestrzeganie regulaminu.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.
  3. Należność jest płatna za cały okres pobytu z góry z chwilą przybycia na ośrodek wczasowy, w rozliczeniu uwzględniona jest wpłata zadatku.
  4. Obowiązuje kaucja w wysokości 300zł za domek, które zostanie zwrócona w dniu wyjazdu.
  5. Na terenie ośrodka obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 - 8.00
  6. W  domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych.
  7. Ze względu na drewnianą konstrukcje domków należy przestrzegać zasad ochrony przeciwpożarowej. Nie wolno pozostawiać otwartego ognia bez nadzoru (kuchenka elektryczna), nie użytkować elektryczno-grzewczych lub innych urządzeń mogących powodować zagrożenie pożarowe.
  8. Prosimy o sprawdzenie faktycznego stanu wyposażenia domku z listą znajdującą się w każdym domku w przypadku różnic proszę zgłosić ten fakt w recepcji.
  9. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawianie w domkach przedmiotów wartościowych oraz pieniędzy.
  10. Osoby zakłócające spokój i porządek w Ośrodku mogą być usunięte bez prawa do jakiegokolwiek odszkodowania.
  11. Zaliczka wpłacona na poczet rezerwacji przepada w momencie odwołania rezerwacji.
  12. Za dewastacje domków, nieuzasadnione użycie gaśnic i wynikłe z tego skutki użytkownicy domków będą obciążeni dodatkowymi kosztami.
  13. Na terenie Ośrodka zabroniony jest pobyt zwierząt domowych.
  14. Mieszkańcy domków mogą parkować swoje samochody na parkingu znajdującym się na terenie Ośrodka, właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności m.in za uszkodzenia samochodu.
  15. .Za zgubienie klucza do drzwi najemca obciążony będzie finansowo 50zł
  16. Prosimy o zamykanie okien dachowych podczas nieobecności na terenie Ośrodka (deszcz, burza).
  17. Zakazuje się  rozpalalania grilla na tarasie, grillować można w wyznaczonym miejscu przez właściciela.
  18. Nie pobieramy dodatkowych opłat od gości za  energie elektryczna, wodę, klimatyczne oraz parking i sprzątanie.
  19. W domkach zakazuje się  smażenia ryb.
  20. Na terenie ośrodka zabrania się wprowadzenia wszelkiego handlu, hazardu, działań promocyjnych i reklamowych bez zgody właściciela ośrodka.
  21. Za szkody wyrządzone przez  dzieci odpowiadają  rodzice lub ich opiekunowie.